28.11.2014

Että se lopulta kannattaa.





Täysin kontrolloitu ei koskaan tule todeksi, ei tee onnelliseksi. Ei sillä ole hyviä ajatuksia.

En kirjoita asioista jotka haluan kertoa. Vielä ei ole tarpeeksi, ei oikeaa tunnetta. Joten pelaan pasianssia ongelmilla, olen niin väsynyt, menevät sekaisin. Mutta enpä tiedä, ovatko sittenkään ongelmia?



Nainen päättää päästää piirroksensa vanhan kotikaupunkinsa katsottavaksi. Näin vesivärejä, luulen. Tämä on minunkin kotikaupunkini, tukeni, vaikka rautatieasemalla onkin vastassa vain loputon epäilys. Minä olen piste.
Uskon että se oli vaikeaa. Mun täytyy tietää se. Että se lopulta kannattaa.



Kaikki on mustavalkoista. Klisestä.
Se voi olla että sillä on kissan karvoja selässä.
Olkoon sitten niin.
Ei täydellisyys ole sinua.
Mennään toistemme juhliin ja katsotaan huomaako ne mitään eroa.
Minulla on punaiset kynnet.

4 kommenttia:

  1. Kauniisti kirjoitettu <3 leppoisaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Nyt hyvää alkavaa viikkoa, olkoon se onnea täysi!

      Poista
  2. Kauniit nuo viimeiset rivit ja ajatus niissä. Epätäydellisyys on minustakin paljon kauniimpaa kuin täydellisyys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin. Jotenkin täydellinen ei ole kovin todellista.

      Poista

Lovely to see you here.