22.7.2015

Paikataan kauniilla



Makaan en ole missään maalla
ajattelen punkkia joka käveli säärellä
ajattelen inspiraatiota
mistä se tulee
mitä se on
kysyi sinnepäin,
mutta en osaa vastata
minä olen itseni inspiraatio
minä olen varjot olen
valo
olen pitkä yö
mieli 

En jaksa kiinnostua miten maailma pyörii,
kadottaisin tämän ikävien tietojen kanavan.
Suu kiinne uutiset, nyt.


Paikataan kauniilla.




Kolme blogia, joita Kuvittelun ilo kysyi, joista pidän:

rrrrozan Istanbul on ihana. Ihana.

Taivaantarkkailija on sanaparini. Kaltaiseni.

Ketunpäivät on oma maailmansa, kaunis satukatu.



12 kommenttia:

  1. Beaucoup plus coloré et "punchy" que d'habitude. Mais toujours aussi beau, poétique et plein de rêve. Bonne journée.

    VastaaPoista
  2. Tykkään tomaatinpuna-turkoosiyhdistelmästä pirttikuvassa, olen aina tykännyt, mutten itse käyttänyt.

    Inspiraation synnystä osaisin vastata tylsästi ja mielenkiintoisesti, mutta ehkä tärkeämpi on kuitenkin , että se ylipäänsä syntyy.

    Kauniilla voi paikata paljon, kokemuksen sanat ovat nämä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on erämökki jonne kävelin tuon koiran kanssa.

      Kaunis on hyvä, parempi, paras.

      Poista
  3. Oih hoih huh! Noita kuvia! Voi että miten sinä osaat nähdä.
    Tekstisi on aina hieno lukea aina monta kertaa ja nauttia ja mietiskellä ja kuin...hengittää sanoja ja mielikuvia sisään.

    ..Kiitos loppuosasta! Sinunkin blogisi olisi tietenkin minulla tuollaisessa listassa samanmoisessa.

    VastaaPoista
  4. Kauniilla paikkaaminen, se on pyörinyt ajatuksissani taas. Kauniilla muuttaminenkin. Että onko se vain valhe, johon ainoastaan itse uskoo. Mutta sitä en ole vielä keksinyt, että miksi se olisi yksilön kannalta vahingollista.

    Minä ajattelen, että inspiraatio on aistikokemus, ja siksi siis aina minussa itsessäni.

    Voi kiitos paikastani listallasi. Samoin sanon sinusta. Paitsi sinä olet minua satatuhatta kertaa lahjakkaampi, sanavalmiimpi ja antautuvampi, mutta sillä ei periaatteessa ole väliä silloin, jos rinnakkain ollaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välistä ei vain jaksa nähdä, asettelee itsensä paikoille joista näkee vain kauniin. En jaksa nyt ajatella tarkemmin.

      Ollaan vain niin kuin tahdotaan. Osaisimpa. Nyt pää on päänsärkypesäke. Kiitos sanoistasi.

      Poista

Lovely to see you here.