15.8.2015

ajatuksia ohi




Olen kirjoittanut hautausmailla, laitureilla, melkein jo hylätyissä satamissa,
ajatuksia ohi
menevistä
sijainneista
juoksukilpailuiden jäniksistä
hylätyn paratiisin kaltaisista rannoista
enemmän yksinäisyydestä
turkoosista järvestä keskellä ei mitään
kirjeitä

mutta se kaikki on jäänyt muistikirjaan
enkä tiedä
jääkö se sinne


Kiinnostaako?
Olet ehkä huomannut ettei sanani ole enää täällä ennallaan. Jotakin puuttuu. Mutta mitä?
Ehkä minä puutun. Jokin estää minua.

Tästä kaikesta on tullut vaikea kysymys. Onko tämä edes oikea paikka sille? Minun paikkani. Minä tahtoisin niin kysyä asioita joista en tiedä mitään mutta tahdon, enemmän jatkuvassa virrassa. Että esittäisin nyt todelliset lauseeni. Ei tänään, mutta mietin.


Mutta

tässä musiikkia josta pidän.
Laulussa on sanoja sinulle, joka olet liian lähellä mutta kaukana.



10 kommenttia:

  1. you are photos so beautiful.
    what is use your camera ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you.

      I use canon. I am not so willing to tell more about that. I bought my camera fife years ago. If you want to know more about that, send me an email: sellainenmaailma@gmail.com

      What i can say is that it it most important to know your camera, how it works and what you want to create.

      Poista
  2. Kaunista!
    Olen miettinyt paljon mitä ja miten tänne(blogiin) kirjoittaa. Ainakin mun on ollut vaikea hahmottaa, missä tämä paikka oikein on ja kuinka paljon haluan siellä, täällä jakaa ja millä tavalla. Rajojen hahmottaminen tuntuu työläältä ja silti se on pakko, ainakin minun tehdä. En tiedä saatko yhtään kiinni, mutta nuo kysymykset, joita esitit ovat hyviä ja toivon, että löydät sen, mitä kaipaat!!! Sydän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla kun syntyy sanoja ihan itsestään vahingossa huomaan tulleeni tänne kirjoittamaan siitä mitä en halunnut tänne. Ja olen sitäkin miettinyt, painettua sanaa, miten. Sydämii sinnekin!

      Poista
  3. Your photos take my breath away. Incredible.

    VastaaPoista
  4. Sinun sanojesi kuuluisi tulla ulos painokoneen kautta. Mutta – maailma kun on mitä on – täältä ne löytävät lukijansa paremmin.

    Olen iloinen, että kirjoitat tänne, yhä, vaikka erilailla. Minua kyllä kiinnostaa kovasti ne sanat, jotka jäävät muistikirjaasi.

    Oma bloggaamiskokemus seitsemältä vuodelta eri otsikoiden alta osoittaa, että koskaan en tule pysyneeksi sanojen suhteen niissä kehyksissä, jotka alussa asetan. En ole pysynyt tässä nykyisessäkään – ei blogini pitänyt tuollainen olla. Mutta minä olen nyt tällainen, en jaksa piilottaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen turhautunut vähän kaikkeen juuri nyt. Mikään ei onnistu, tai onnistuu lipumaan vain sormien lävitse. Kauhean vaikeaa on uskoa. Hoen mantraa että muo ei ole, mikä on tyhmää koska mähän olen.

      Aion sanoa sen ääneen, sen että haluan kirjoittaa kirjan. Tuli siitä mitä tahansa, itselleni on kirjoitettava. Ehkä täällä pian, ehkä muutakin, ehkei enää mitään.

      Juuri nyt ne jäävät. En jaksa.

      En ole minäkään pysynyt. Ei ollut tarkoitus kirjoittaa itsestäni saati ihmisistä sanallakaan ja pysyä täysin kasvottomana ja anonyyminä. Mutta tässä mä nyt olen. Vähän on tyhmä pärstä, tungen sen sumun sekaan ettei tarvi nähdä eteensä.

      Toivottavasti sulla on hyvä. Jo parempi.

      Poista

Lovely to see you here.