9.6.2017

Minä olen varjoa



Käytäviltä poistuu kasvoni
muuttuvat puiden latvojen tarkkailijoiksi.

Tulin miettineeksi riippuuko ihmisestä näkeekö maassa varjon vai valon leikkiä kun aurinko lävistää puiden latvukset osuen maahan.
No, minä olen varjoa. Mitä sinä olet?

Hyvän mielen mussiikkia on Bleachers.
Jossain missä ei vieläkään osaa kiinnittyä oikein mihinkään.
Haaveilee hetkistä jossain paossa, meren rannalla, jossain.
Ajatusvirtaa. Sitä olen kaivannut.
Tuo minut meren äärelle joesta vieraantunut.


Hyvää perjantaita.

1 kommentti:

  1. Minusta varjo on valoisa ja ehdottomasti jo itsessään valon leikkiä. Että sitä ajattelen olevani :) Minäkin haaveilen, jossain olisi niin hyvä olla. Tässäkin kyllä. Erityisesti kun on saanut hetken olla jossain, erityisesti silloin. Ja ajatusvirta! Vapaa ja kevyt! On ollut liian painavaa, pitää jostakin löytää keveys, ilmavuus, vapaa virta.

    Kiitos Oona Julia, herätit taas ajatuksia, kiitos.

    VastaaPoista

Lovely to see you here.